lørdag 7. juni 2014

Helgegleder hos Lund




På besøk i Lunds gartneri og familiepark.




Det er ikke jeg som har sendt klagen inn til avisa, men det kunne godt ha vært det. 270 kr. betalte vi for å se noen få dyr og leke i apparater i glorete farver av plast (ikke verdt å vise)!
Dessverre så jeg ikke notisa i avsia i går, hadde jeg lest den, kan det hende vi ikke hadde dratt!




Det ble ikke så mange blomsterbilder, men litt handel: sjokoladeblomst, lavendel, Phlox, Gypsophila repens Rosea, -steinhøybrudeslør til duftblomsthjørnet på verandaen, Stevia samt to takløk til fjellbeddet og to blåbærbusker til frukthaven. Saga elsker blåbær, og egne blåbær rett fra buska smaker aller best!
Vi var heldige og fikk se en kanin på rømmen, noen frittgående høns og diverse andre fjærkre i tillegg!




Vi traff lama, villsvin, påfugl, muldyr (eller var det esel?), alkappageit og tre hissige bukkene bruse som Saga ropte "ikke spis meg" til....





2 kommentarer:

  1. Flotte bilder og det ser ut til og være en fin, fin tur også! Kos deg med lørdagen!

    Varm hilsen fra nord

    SvarSlett
  2. Det er så koselig å besøke dyr, men jeg er enig i at det burde vært billigere.
    Flotte bilder av mange søte dyr. Tusen takk for en koselig helgeglede. Ønsker deg en fortsatt fin pinse. Klem

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.