søndag 22. juni 2014

Helgegleder; Solstråla




I dag skinner sola inne, ute er det surt!




Inneaktiviteter...   fri utfoldelse, abstrakt kunst.


RØD!




Endelig ferie! Sia slapper av på den brunsvidde plenen. Nå gjelder det å senke skuldrene, og å puste dypt og regelmessig, forresten: Vi trenger mer regn!




Og det blir druehøst i drivhuset etter hvert. Jeg har fått vekk alle skjoldlusa og fjerna de fleste bladene som er angrepet av mørke flekker!







No, it is my granddaughter, two years in September, behind the paper flower! She almost tore it apart next second! I will try to fix it ....
Have a nice Monday ;:OD)

10 kommentarer:

  1. I remember havinf a paper flower like that in my window when a kid.

    SvarSlett
  2. Fun fan♪ http://lauriekazmierczak.com/gondola/

    SvarSlett
  3. Det ser skojigt ut. Hoppas du får många druvor. Det ser bra ut så här långt.

    SvarSlett
  4. Hei. Været er heller ikke det beste på Lillehammer, og det er tryggest å holde seg inne. Så hyggelig dere har det sammen. Maling er jo alltid gøy.
    Tusen takk for mange koselige helgegleder, og jeg håper du blir med til høsten igjen også.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Nice abstracts! Colorful post!

    SvarSlett
  6. Håper du får masse druer.. Godt at du fikk has på udyra som kan ødelegge så mye. Været kan vi ikke gjøre stort med, og regn kan du få litt hos meg.. Var en frisk tur over i dag med båten, og grått var det. Masse vind. Jeg likte meg ikke da for jeg følte jeg ble dratt i avgrunnen..hi,hi.. Men det blir nok bedre dager. Moro å male abstrakt, og er det ruskevær er det godt og være inne også..

    Varm hilsen fra Eva

    SvarSlett
  7. When I first saw that flower on my blog, as a thumbnail, I thought it was a perfect little real flower. What fun! And it makes a great shot with the person behind wearing white. Is it you?:) Thank you for sharing with Mandarin Orange Monday and thanks for actually finding me at my new site:)

    SvarSlett
  8. I haven't seen a paper flower like that in years! It brings back fond memories!

    SvarSlett
  9. Hallo!
    Så koselige bilder med riktig sommerstemning :-)

    SvarSlett
  10. Sia looks very relaxed. What a cute kitty.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.