torsdag 31. desember 2015

Godt nytt år!




Og jeg håper at 2016 bringer med seg glede, latter, humor, overskudd og mangfold i mengder og ikke minst fred.
2015 er snart lagt bak oss og en bunke blanke ark skal i 2016 fylles med nettopp glede, latter, humor, overskudd, fred og mangfold!




2015 har vært et år utenom det vanlige  - et høydepunkt var at jeg fikk et nytt barnebarn, mitt andre, en bror til storesøster på 3. 
Håper for alle at ønsket om og troen på et bedre liv, vil gå i oppfyllelse i året som kommer...

5 kommentarer:

  1. Önskar dig ett Gott Nytt År med många underbara upplevelser.
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker også deg et godt, strålende og fargesprakende nytt år! Takk for hyggelige kommentarer i løpet av 2015 på min blogg, og for fantastisk flotte bilder og innlegg på din. Kos deg i kveld! Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker deg og dine ett godt nytt år!

    SvarSlett
  4. I wish you and your family all the best in 2016, a Happy, Healthy New Year!

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker deg et flott nytt år og gratulere med nytt barnebarn. Så får vi håpe på fred og gode dager i 2016

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.