fredag 18. mai 2018

En sisselrot, en akvarell, et magasin




Jeg har lenge hatt planer om å tegne en stor akvarell med en sisselrot som motiv, og i går fikk jeg somla meg til å plukke med meg tre fra skauen, litt sent for bladene er ikke lenger friske og grønne. 
Det merkelige er at jeg et par timer etterpå titter gjennom nettutgaven av mainummeret til House and Garden og finner denne artikkelen med illustrasjonsfoto som viser tilsvarende bilder på veggen bak personene det skrives om.


 Farvelag to!
Farvelag 3 og 4


Har fått kjøpt ramme til halv pris, hadde råflaks med størrelsen, helt perfekt! Nå gjenstår bare litt korrigeringer før akvarellen kommer bak glass og ramme. Tror jeg vil med sirlig skrift skrive sisselrot mm i venstre hjørne oppe. Litt utradisjonelt, men det gir balanse.




Bregner er populært i mønster!





Pinterest
Pinterest 2
Pinterest 3
Pinterest 4
Pinterest 5


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.