mandag 7. mai 2018

7 Action for Happiness



 Skoa før skopuss med ny skokrem.





Det går jo ikke an å drive butikk og bare gi bort varene....
Med til historien hører at skosåla på venstre fot, sprakk tvert av rett etterpå, jeg ble søkk våt på beinet...
Har du gått med skoa i fuktig vær? spurte damen jeg kjøpte dem av da jeg kom for å si at jeg var misfornøyd med handelen. Skoa var jo ikke så mye brukt. 
Er ikke sko lagd for å gå med i fuktig vær? I mitt tilfelle starta det å regne mens jeg var på jobb, kunne jo ikke ta av meg skoa for å gå hjem barbeint!!!!!





Sålen lar seg ikke reparere. Jeg har prøvd å lime flere ganger til ingen nytte. Veldig synd fordi skoa er like fine i læret, og jeg liker dem veldig godt. Nå går jeg med dem bare i tørrvær, men skaden er jo allerede skjedd.
E-skomaker skal få sine 45 kr. inn på konto så snart han sender meg en faktura.
Jeg liker å betale regningene mine innen fristen, vil ikke være i gjeld til noen. Men da forventer jeg også prima vare, god service og et smil på kjøpet. Er det for mye for langt?






Noen flere som kunne tenke seg å følge oppfordringen i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.