fredag 4. mai 2018

4 Action for Happiness




Klarte ikke å gjennomføre etter planen i dag. Jeg utsetter besøket til en tidligere, gammel nabo som nå bor i omsorgsbolig, noen dager.

På veien til et av dagens mange andre gjøremål, passerte jeg denne gatetegningen lagd av en liten prinsesse. Slike hilsener gjør meg glad...




Denne prinsessa skulle jeg gjerne ha møtt!




På den andre siden av veien ropte en fremmed mann helt uoppfordra på haugesundsk, det blir nok ikke så mye av dette regnet, det regner så sjelden her sammenlikna med der jeg kommer fra. Ja, alt er relativt, svarte jeg. Det ble ikke noe særlig mer regn!

Noen flere som kunne tenke seg å følge oppfordringen i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.