onsdag 22. november 2017

Overgikk alle forventningene!




Jeg lar de fleste bildene tale for seg sjøl...




Tåka letta og sola skinte, Machu Picchu åpenbarte seg i all sin prakt mellom fjella!





Det vokser flere typer orkidéer langs stien opp til platået.




Til og med inni muren grodde det begonia. Planta under må være en akantus av et eller annet slag?





Det spennende optisk fenomenet kalles en halo! Ordet halo stammer fra gresk og betyr sirkel. En halo oppstår når sollyset brytes gjennom iskrystaller i atmosfæren. Første gang jeg har opplevd dette!




Sjekk de store vepsene!




Fra den lille haven der planter fra distriktet er samla.




Skolestua skal dette visstnok ha vært...




Tenk å bygge en stor by her langt oppe i fjellet! Dette var turens høydepunkt i overført betydning!


2 kommentarer:

  1. Gjett om jeg skulle ønske jeg hadde vært med deg! Helt fantastisk. Dette kommer du aldri til å glemme! Som sagt før - det var min største drøm for noen år siden å komme dit.
    Turkis - bergarten er vakker - og det samme er fargen!
    En god helg ønskes deg i uværet. Så vakkert og hvitt i går - nå regner det bort og blir etterhvert kjempeglatt, dessverre. Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Vanvittige fine bilder fra reisa.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.