søndag 26. november 2017

Monthly Makers, ferdig med å male!




Endelig ferdig med alle illustrasjonene i akvarell-farver. Det ble 25 små bilder. Det er fremdeles noen tomme sider som skal fylles med tekst, men delmålet er nådd. Senere i kveld skal sidene heftes, i morra skal de kuttes presist på den store gulvsaksa. Deretter skal de inn mellom stive permer!




Jeg har til og med brukt en blyant til opptegning, vi fikk under oppholdet i Lima... Innsidene skal få oransje farve, og farverikdommen blir fullkommen med grønt bokmerkebånd.




Jeg har bundet 4 og 4 ark sammen med en sterk tråd jeg fant i mammas gamle syskrin som jeg har arva. Her må det strammes!




Valgte å ha et sjølportrett først, men det er kanskje mest vanlig å ha det på innbretten til coveret. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.