fredag 4. august 2017

Gärdsjö Antik




Herr Nilsson åpna døren i slåbrokken, må vite, han hadde vært på dans kvelden før.
I ladan var det orden och reda. Alt fra skrot til verdifulle antikviteter var sirlig satt på rekke og råd.




Å komme hit uten kontanter var helt uomtenksomt av meg... jeg har jo aldri kontanter lenger. Jeg tenkte rett og slett ikke på at mannen kunne være uten kortautomat, og vipps hjelper jo ikke i Sverige, for der har de snap eller noe liknende!
Vi hadde to valg, ingen handel eller at herr Nilsson stolte på meg. Det siste ble resultatet. Samtidig kom han med hotet om at en torpedoinnkrever ville bli sendt om han ikke fikk pengene sine, 700 sv kroner, innen rimelig tid.
Ja, du får sende en med machete, var svaret mitt!
Nå er pengene sendt, og jeg kan med god samvittighet henga lampa med ny, gammel glasskjerm opp på Lia.
Jeg ble også en historie rikere...


http://www.gardsjoantik.se/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.