fredag 4. august 2017

Femårskrona




skal være ferdig til 18. september, og nå er bursdagsbarnet blitt så stor at ho er med på å bestemme farve sjøl. Det MÅ bli rosa! Det er ikke akkurat farven jeg har mest restegarn av.  Rosa perler derimot har jeg mer enn nok av. Jeg har lyst til å la meg inspirere av hodeplaggene til latviske folkedrakter nok en gang. Kanskje det blir mer "autentisk" på dette forsøket. Så så mye fint da jeg var i Riga sist høst. Det må kanskje være noen "tagger" på krona for at bursdagsbarnet skal bli fornøyd...





Nå kan vi starte å kalle det en samling, fire Sagakroner er det blitt så langt.
Det morsomme er at nå ville ho ha en krone til å tre på hodet, ikke bare en som sitter på toppen og faller av hele tida. Jeg tok mål i går, 54 cm. Og jammen klarte jeg å treffe på millimeteren da jeg la opp!


Lånt bilde
https://no.pinterest.com/pin/575475658617691566/
https://no.pinterest.com/pin/390054017707223143/?lp=true





Krona for 2, 3 og 4 år



1 kommentar:

  1. Kona is so adorable and lovely creations and photography on your blog ~ ^_^

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.