lørdag 19. januar 2013

Hybel til leie


En av studentene har brutt studiet og flytta hjem, så det er leidig bo i barndomshjemmet mitt. Huset eier jeg sammen med sønnene mine. Fire studenter deler kjøkken og et nøkternt, men nytt bad.
Huset har deilig, skjerma have med frukttrær. Det er kort vei til jernbanen, høyskolen og alle byens fasiliteter. Heller ikke langt å gå til Gamlebyen i Fredrikstad eller marka. Annonsert på finn.no

Oppholdsrommet





Soverommet




Mellom rommene er det masse skap. Alt ble pussa opp i sommer. Det er tilsammen ca. 22 kvm. Huset er fra 1904, og jeg har prøvd å gi rommene tilbake stilen med nydelig listverk fra Jugendtida.
Se bilder av oppussinga under etiketten Huset med sjel.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.