torsdag 24. januar 2013

Himmelsk; Blogger´s Sunday Walk






Sist søndag var det Blogger´s Sunday Walk, Winter - og det var et strålende turvær, helt himmelsk! Noen andre bloggere tok oppfordringen min og la ut på tur. Alle bidragene samler jeg i en egen post. Se her.
Neste tur går av stabelen 7. april. Da håper jeg våren virkelig er i anmars, og blåveisen stråler i lia. Så merk av datoen allerede i kalenderen nå og del dine turopplevelser med oss andre.


Last Sunday Blogger's Sunday Walk, Winter, took place - and it was a brilliant weather for walking, absolutely heavenly! I walked, and so did several bloggers. A separate post of all participants´s memories is made. Look here.
Next trip will be arranged on 7 April. I hope spring then will blossom, and black eye rays appear in the hillside. So mark the date on your calendar now and share your adventures with us.








4 kommentarer:

  1. Sounds like a fun time and a pretty place for a walk. Thanks for sharing the linky. Have a happy day!

    SvarSlett
  2. Ble ikke noen bloggers sunday walk på meg, denne gangen, men tankene var med deg.
    Ha en fin dag, videre.
    Og en klem :)

    http://www.starbear.no/mormor/2013/01/24/hutrende-kald-og-sol/

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde, æ glær mæ til vi ser sola her , ennu har æ ikke sett ho iår, men det må da bli klarvær en dag snart, så vi kan kjøre og se ho utover skjomen veien mot byen :)
    Ho skinn ikke inn kjøkken vinduet mitt før ca 10 feb. :)

    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.