tirsdag 22. mai 2012

Ikke akkurat utstillingsvær


i dag, men den blir tatt ned om to dager, og været blir heldigvis ikke dårligere. Derfor utstillingsbesøk i dag!






Lisa Aisato er blant mine favorittillustratører - det har jeg nevnt før... og denne utstillingen måtte jeg bare få med meg. Se hvorfor:




Flere av illustrasjonene er originaltegninger til denne boka.





Refleksene i glasset skaper en ikke tilsiktet effekt!




Ute skinte sola, men det var verdt besøket!
Besøk også http://viltogvakkert.blogspot.com/2012/05/fa-litt-inspirasjon-og-la-den-vandre.html

1 kommentar:

  1. Herlige illustrasjoner som man selvfølgelig må beskue uansett vær når de er i nærheten. Takk for at du deler bilder av dem med oss.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.