lørdag 19. mai 2012

Endelig...





Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å så vår eldste kulturplante uten å lykkes, men nå ser den ut til å komme av seg sjøl midt i en benk i drivhuset. Den er nå egenrådig, da. Bestemmer når den vil komme ... Det er nok et frø som har forvilla seg eller blitt liggende igjen i jorda til en potte jeg har tømt.
Nå skal den få plass i det nyanlagte medisinurtebedet. Det har heldigvis kommet seg etter mye regn (godt for noe) - og nå sol. Bedre skal de bli med mer jord og flere urter. Ser en kystkvann også har blitt med på lasset fra det gamle bedet. Svalestjertsommerfuglen er avhengig av den. Det spørs om noen oppdager at jeg har en plante eller to her. Hadde vært skikkelig gøy med den flotte sommerfuglen flyvende rundt i haven.





1 kommentar:

  1. Hello
    I have been busy but today I´m visiting all my favourite blogs and yours is in the list
    Coming here is always a pleasure

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.