fredag 4. mars 2011

Solnedgang over La Gomera

.



The sun is setting behind La Gomera, the Canary Island, on Saturday the 19. of February at seven o'clock. The rain forrest in Garajonay National Park has had its fog and wetness for this day... and the exotic plants are preparing for the dark of the night.

Sola går ned bak La Gomera, en av Kanariøyene, lørdag 19. februar, klokka sju. Regnskogen i  Garajonay nasjonalpark har fått sin del av dagens tåke og fuktighet, og de eksotiske vekstene forbereder seg på nattas mørke.




8 kommentarer:

  1. Nydelig, skulle gjerne vært der!
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Wonderful sunset in beautiful Canary island, one of my favourite places to go. :)

    I liked the golden hues.

    SvarSlett
  3. Ljuvligt och vackert!
    Ha en fin kväll & Trevlig helg!

    SvarSlett
  4. hvor er det dog et smukt billede.. Hav en god weekend

    SvarSlett
  5. Så nydelig!!
    Jeg har aldri vært her, men jeg kunne så absolutt ha tenkt med å dra hit på ferie!

    SvarSlett
  6. Jeg drømmer meg dit, til varme og eksotiske dufter! Fint bilde!

    SvarSlett
  7. Å så vakkert! Der hadde jeg ikke hatt noe i mot å dratt på besøk!

    SvarSlett
  8. En vakker solnedgang du har knipset!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.