tirsdag 16. februar 2010

En saga blott!

*
 




I dag da jeg gikk til jobben, var maskiner i gang med å rive huset med den påmalte fasaden.
Det er nå en saga bott. Godt jeg fikk tatt bilde veggen før den ble borte. Se under. En nyhetsfotograf var også på plass og klar med kameraet på morgenkvisten. Dette bildet tok jeg på veien hjem fra jobben. Bare en steinhaug var igjen av huset.
Bildet av det påmalte konditoriet tok jeg i høst som et bidrag til torsdagsfoto med tema "tre"!
Dessverre er bare en del av veggen med på fotoet siden treet var det viktigste for meg der og da... 
Nå vil ikke den røde veggen med de koselige falske vinduene møte meg mer før jeg runder hjørnet og går inn i sentrum av byen.



*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.