fredag 12. februar 2010

Blomsterhilsen fra AnnA

*

 



Tusen, tusen takk for et nydelig kort med blomsterhilsen, AnnA. Det betyr mye at kortene er håndlaget. Det er noe av giveren som blir værende igjen på kortet, et håndtrykk kan det nesten kalles  - eller sammenliknes med. Og det er alltid koselig å få noe i postkassa i tillegg til aviser og regninger. Det blir bare mindre og mindre av vanlig post selvom vi fremeles abonnerer på noen magasiner. De fleste egningene kommer heldigvis via nettet- og dem blir det ikke mindre av!
Det vakre motivet minner meg på at jeg har planer om å legge ut noe om urplanter på bloggen.
Kunnskapen om dem er hentet fra en av disse artiklene jeg har tatt vare på, men som aldri kom inn i noen perm!
*

2 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Efter en slirig kväll på småvägar i det snöiga skånska vinterlandskapet, känns det skönt att vara hemma igen..,
    Kul att kortet kom fram, och kul att få se det här!
    Ha det gott!
    hälsn
    AnnA

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Kommentaren min forsvant!
    Jeg skrev at vegitasjonen på kortet minnet meg om Henri Rousseaus malerier av urskog. Jeg har vært fascinert av de motivene siden jeg så dem som tjueår første gang!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.