torsdag 26. januar 2017

Blogger´s Sunday walk notis, Thursday





It´s okey using a bike as well for BSW Winter.... as long as you are the engine.... stop and study the frost roses. 3 days left, and 3 photos left!





Walking with my four years old granddaughter to her gymnastics exercise, then 
walking to the Britania Café to meet my likeminded from the course I participated during last Autumn and at last to the quiz with colleagues if this will be arranged tonight.



Ved å sykle bruker vi beina, men det er ikke lov å sette fra seg sykkelen som denne eieren, og etterlate den. Her har den stått i flere uker!

By cycling we use our legs, but it is not allowed to leave their bike as the owner of this bike. It has been parked here for several weeks!




1 kommentar:

  1. Du har lagt ut så mange flotte og inspirerende bilder og kommentarer i så mange innlegg, så jeg rekker bare å kommentere dette.
    Du har gode idéer når det gjelder å ta bilder, jeg glemmer å fotografere når jeg bare skal fra et gjøremål til et annet.
    Jeg skal legge ut bilder, det lover jeg.
    Håper det blir mange. Hilsen fra Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.