fredag 25. oktober 2013

I dag skinner sola - hva med på søndagens BSW?




Det er 17 grader ute og nydelig høstvær, men gleden varer ikke lenge. Søndag er prognosene ikke så gode for tur. Det blir regn.... det stopper imidlertid ikke en som arrangerer Blogger´s Sunday Walk.
Bli med på høstens tur! Ikke alle får regn.... som jeg vil få...

Join us on Blogger´s Sunday Walk !







Hygg deg med gode minner på forhånd!
På siden finner du også nyttig informasjon.
See the label Blogger´s Sunday Walk  and all the previous walks on the right.

Information







1 kommentar:

  1. Føttene mine går og går fremdeles selv om jeg sitter stille :-) Seks vandredager i Nepal var toppers fantastisk. Skal selvfølgelig ut og gå i morgen, men vet ikke om jeg klarer å produsere noe interessant på bloggen. I dag er det overskyet og flatt fotolys. Overskyet melding for i morgen også, men bare "pitte" lite regn.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.