mandag 28. oktober 2013

All BWS walks this Autumn





All BWS står det i overskriften. All er lik to. Jeg slapp heldigvis å gå "alene".  Vi får skylde på været.
Jeg pleier å holde det jeg lover så langt det overhode lar seg gjøre. Derfor tvang jeg meg ut i går kveld da det dryppa på det minste.
Ingunn tok også på seg tursko og trossa tunge, grå regnværsskyer. Turen gikk til Domkirkeodden på Hamar som har mer å by på enn bare domkirkeruiner. Klikk på bildet for å se hele innlegget hennes.

Jeg vet det er en til der ute i den store, vide verden som mest sannsynlig gikk noen skritt. Vi får se om jeg får rett. Og mormor tok bussen, en selsom opplevelse som er dokumentert her! Jeg regner med at bussen ikke kjørte ho til døra, så noen skritt og litt mosjon ble det på mormor også denne søndagen.

Det ble faktisk en god del mosjon på mormor viser det seg, ikke bare hjem fra bussen. Turen gikk i for meg et kjent område, nærmere bestemt Etterstad, der mitt barnebarn bor. Sånn ser det ut der:





Klikk på bildet og bli med mormor på tur i Oslos gater. Og med tekst på rim!

And Lori had a walk under flowering the Jacaranda trees round the corner of the street where she is living. It is Spring in Australia for the moment. Anyone else but me who long for this season? Her pictures are a little "consolation" or plaster på såret as we say in Norwegian 




Min kveldstur i mørket som jeg snart forbanner, kan oppleves her. Blir jo ingen ettermiddag etter jobb som kan brukes til noe... ikke lese, ikke vaske, ikke strikke, ikke bake ..... ikke blogge for det blir det lite energi til også! Tenk om jeg kunne si ... bli lys! Får jeg flere med meg på å skru klokka fram?






Jeg mister ikke motet så lett og er lei å knekke når det gjelder planer, så jeg satser friskt på en Blogger´s Sunday Walk i vinter også - enten i dyp snø, i slaps, på barfrossen bakke eller på gloheit sand. Gjett hva som frister mest, akkurat nå!



4 kommentarer:

  1. Skru'n som Beckham. Vel VI VIL HA Lysere etterermiddager.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Lage det GÅtur også.
    Klem.

    http://www.starbear.no/mormor/2013/10/28/denne-bloggerens-sondagstur/

    SvarSlett
  3. Obs. Lenken her fungerer ikke.

    SvarSlett
  4. I finally made the walk... I forgot to take my camera to the Harbour the other day...but I did go to the park today instead. Mine celebrates Spring:)
    http://lorikart.com/2013/10/30/spring-walk/

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.