onsdag 2. oktober 2013

Foran inngangen





I sommer kjøpte jeg disse tre plantene på et kjøpesenter. Jeg falt pladask for det flotte, blanke bladverket som var overstrødd med små, mørkerosa blomster i stjerneform. Stammen og greinene er treaktige, og veksten er som små busker. Det fulgte ikke noen navnelapp med, og jeg kjenner ikke plantene fra før. Derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med navn og si meg hvordan de skal stelles gjennom vinteren, for jeg vil gjerne ha dem tilbake til våren!





De passer perfekt på veggen foran inngangen vår.

1 kommentar:

  1. Dessverre kjenner jeg ikke den, men den var flott! Håper du får hjelp til å finne navnet.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.