lørdag 5. oktober 2013

DIREKTORATET: SEPARATUTSTILLING MED ERIK FORMOE; Follow me





Erik er en travel maler og midt mellom alle penselstrøk åpner han først utstlling i Direktoratet, så en på Lillestrøm. Malingen rekker ikke å bli tørr en gang... joda, svarer Erik... jeg bruker akryl...




Sjølportrett

Klarte ikke å dy meg med litt etterarbeid fra/på egen hånd!


En ny strek fra Erik, gir litt assosiasjoner både til Art Ranger og Pollock.... og







Beklager, Erik, jeg var nødt til å leke mer... dette minner meg om at vi skal se "Munch 150 år" med blant andre flere utgaver av Skrik, i morra! Dette har vært en riktig så kulturell uke med to kinobesøk, to kunstutstillinger og Vildanden i kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.