onsdag 6. april 2011

Kort innpå!

.
Har nå starta på et maleri hos Thomas Bauner som driver malekurs i Elne.
Tok noen bilder på en tur  mellom jordene og ved elva ikke langt fra der min tidligere kollega Marit bor. Dette skulle være inspirasjonskilden fordi jeg ville ha med meg hjem et minne herfra.





Sånn er det så langt blitt:




Jeg har aldri malt abstrakt før, så dette blir litt av en utfordring!

Motivet under er nok enklere... derfor kan det hende jeg bytter lerret i løpet av helga! Kan noen se det for seg malt i Nicolas de Stäel stil?






På engene vokser det vakre kaliforniavalmuer.






Utsikt fra takterrassen mot fjellet  Canigou, et hellig fjell for katalanderne.






Jeg får nok hilst på så mange av dere i løpet av tida jeg er her, men lover til gjengjeld å gjøre det når jeg kommer hjem igjen!

1 kommentar:

  1. I agree, creating abstracts can be challenging! Love what you've started, and (gasp!) the California poppies! :o)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.