onsdag 8. april 2020

I disse tider lærer jeg meg Instagram



Kanskje det er ide´ å lære seg å bruke instagram, her er bloggen for en nybegynner:
http://www.sofiehagen.no/blog/2017/04/20/den-ultimate-guide-for-instagram/
https://tara.no/livsstil/kultur/hvordan-bruke-instagram

Hvordan bruke hashtags på Instagram 
Hashtags på Instagram samler alle bilder og videoer fra forskjellige brukere sammen i en feed, akkurat som på Twitter og Facebook. Dette betyr at bildene til brukere som ikke er koblet sammen på noen andre måter, kan vises i samme feed og skap en relasjon mellom disse to kontoene.

INNLEGG I INSTAGRAM STORIES


01  |   SLIK DELER DU INNLEGG I INSTAGRAM STORIES OBS de varer bare i 24 timer!!!

Hvordan gjør du det?

01  |  Velg et innlegg (ps. du kan dele både egne og andres innlegg).
02  |  Klikk på delingsknappen under bildet (papirfly-ikonet).
03  | Velg ‘Legg til innlegg i historien din’ .



1 kommentar:

  1. Dette må jeg se nærmere på senere.
    Jeg er på instagram, men legger ut bare et bilde og noen ord hver gang. Du finner meg under fargeneforteller.
    PS. Hvis du har tid, kan du legge ut kommentaren din en gang til, den bare forsvant?
    God påske ønskes deg av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.