lørdag 25. april 2020

Haven i dag



Februarstormene tok drivhusveggene. Nå er Herren i huset i ferd med å lime drivhuset sammen igjen. Sesongen har ikke kommet i gang. Kanskje det blir kjøpetomatplanter dette året stikk motsatt av hva jeg hadde forespeila meg.


Noen av kuleprimulane drukna i fjor, men denne overlevde da de kom i ny potte.


Oasens påskeliljer er blitt færre, må sette flere løker til høsten. Alltid gleda meg til blomstringen her.


Og så var det denne skjønne sola som stråler om kapp med den på himmelen. Har glemt navnet på planta jeg tok med meg fra pappas bed.
Dagen har såvidt starta i haven.... det kommer flere bilder etter hvert!


Fant noen ølkrus i plast som aldri har vært brukt, nå er de minidrivhus med tre hull i bunn/topp!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.