søndag 22. mars 2020

Dagens tur



Jeg tok på meg den tukise aplelua i dag, jeg har nesten hele spekteret å velge mellom. Angrer på at jeg ikke valgte den oransje, for det blåste surt ved kysten.


På vei til Kuvauen på Vesterøy, den nærmeste av Hvalerøyene, passerte vi et sumpeområde i rene urskogen, før vi tok Kyststien opp på fjellet. Mørke skyer trua det flotte været.


Spotten viser vei...


Her er Søndre Søster fra en annen vinkel, sett fra øst. Jfr. gårsdagens tur.


Hadde ikke trengt solbriller i dag!



Mange spennende fjellformasjoner med sprekker og mørke belter i granitten som strekker seg over flere partier.


Isen har satt spor etter seg!


Rorbuer og fiskevær ytterst på øya. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.