lørdag 18. mars 2017

Nå skal skoene på




Jeg skrev tidligere om at jeg savna det å kunne bytte fra støvler til sko om våren. Nå er det jo høst fra oktober til mai, nærmest! Og med svært få unntak kunne vi ha gått med sko hele denne tida. Som klippet i dag fra Aftenposten viser, er det flere enn meg som husker hvilken lykke det var å skifte til såkalte "småsko". I dag skal de nye skoa innvies! Se innlegget Stjernenatt...





Fikk heldigvis ikke så mange småstein under fotsålene etter å ha gått en tur på grusveien med sko som med skoletter. Jeg har en gange som gjør at småstein stadig havner i skolettene. Passer ikke alltid med den typen "fotsoneterapi"!




6 kommentarer:

  1. God tur i nye, fine sko! Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Ja, det er herlig å gå over til småsko, og nå er tiden inne endelig:)

    SvarSlett
  3. Nice shoes! I'm still wearing my winter boots.

    SvarSlett
  4. Her er det mest gummistøvle vejr. Jeg bor på landet, der er simpelthen pløre og sjask. Men jo, der er noget særligt ved at skifte fodtøj, ved årstidsskifte.

    SvarSlett
  5. Så fine skoletter. Ja, det er litt av en vinter vi har hatt, eller har det vært høst som du sier? Jeg har fått i joggesko ofte i vinter, så det er ikke den samme følelsen å ta med på i våren. Men nå er det i hvert fall vår. Den skal nytes. Ha en fin dag! :)Takk for hyggelige ord inne hos meg :)

    SvarSlett
  6. Fine sko.
    Deilig å gå med lette sko.
    Plutseleg er det vår, snøen som kom til helga smeltar fort.
    Deilig.
    God søndag !

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.