lørdag 1. september 2012

Månedbilde; September




Glemte du å minne meg på å ta månedsbildet for august, Birgit?
Vel, ikke mulig å bøte på det. Kanskje det ikke var det helt store været 1. august. Hvordan kan man se hvordan været var? På yr.no er det bare mulig å se hvordan været kommer til å bli, eller rettere sagt hvordan det muligens kommer til å bli! Aldri før har det vært vanskeligere å melde været enn i år. Ustabilt er det rette ordet. Helgardering med sol, regn, sol og så regn igjen.

Sånn var været 1. august, fant det på yr.no, min kjennskap til nettstedet er sannsynligvis ikke god nok:



Mye vind, så vi var helt sikkert ikke ute med båten. Varmt var det heller ikke. Mest sannsynlig var jeg inne og malte gulv!
En liten sjekk viste at jeg malte stol hjemme på verandaen. Stolen er imidlertid nå plassert i perlerommene.




Her kommer denne månedens bilde:





Det ser ut til å bli en strålende dag, mye lys og mye skygge. Sola er rett bak huset, dvs på forsiden av huset, og hele haven ligger i mørke. Ikke det beste stedet å stå og ta bilde. Det tenkte jeg ikke på da plassen ble valgt.
Tar et nytt bilde når sola er kommet lenger vest -og med rett zoomavstand!







2 kommentarer:

  1. Hejsan! Ja det glömde jag nog, har varit dålig både på att blogga och kommentera i sommar. Jag har gjort inlägget för september nu, lägger till länk till dig!

    Kram Birgit

    SvarSlett
  2. Vad fina bilder du tagit! Ser riktigt somrigt och härligt ut!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.