søndag 4. desember 2011

Himmelsk; 4. desember mot Vesterøy





Sola står i sør, og det er mørketid og ventetid. Denne dagen ville moren min ha fylt 98 år.

I går møtte jeg blogger nummer fire. TorAa stakk innom med kona Ragnhild på vei tilbake fra en snarttur over grensa til Sverige. Senere på kvelden spiste vi middag sammen med en venninne av Ragnhild på restaurant Mer ved promenaden langs Glomma. Det ble en skikkelig hyggelig kveld med god mat og drikke og masse å prate om. Merkelig hvordan bloggere finner tonen med en gang!
Eller er det kanskje ikke så merkelig.... vi kjenner hverandre jo ganske godt etter hvert uten å ha truffet hverandre i virkeligheten!

Se tekst og bilder på Tors blog, TorAa Mirror!



3 kommentarer:

  1. Det er noe nesten trolsk, vakkert over sollyset når det nesten, eller delvis bryter gjennom skylaget!

    SvarSlett
  2. Fascinerende himmel!
    Og så moro å treffe andre bloggere irl :)

    Når det gjelder treningsstudioer er ikke jeg heller så glad i å gå der, men heldigvis har husbonden trimrom på jobben og det er sjeldent andre der så det passer perfekt. Ellers liker jeg veldig godt turer i skog og mark, men så er det visst viktig med styrketrening har jeg lest :)
    Ja, det er godt å få tingene unna og abc-en er snart over, jeg skal holde ut til siste bokstav (som jo er rett rundt hjørnet...hehe).

    SvarSlett
  3. Det er underlig, når vi først har møtt hverandre, deg og din mann og den flotte katt, at det på en måte føles litt "fattig" kun å skrive. Vi pratet jo uten opphold hele tiden.

    Visst "kjente" vi hverandre på forhånd, men da vi snakket om Telemark - ble det jo som var i slekt....

    btw. Legger ut snart.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.