onsdag 20. mars 2019

Internasjonal dag for glede 2019



Hver dag til jobb møter jeg disse to jentene som går i første klasse. Noen ganger synger de på vei til skolen, men ikke i dag. Ingen sang i dag? spurte jeg dem. Nei, vi har for mye å tenke på, svarte jenta til høyre. Håper det er noe hyggelig dere tenker på, sa jeg.... Å, ja, var svaret som kom kjapt. Fin start på dagen deres!


Hvorfor brukes ordet lykke? Jeg skulle ønske det hadde vært bytta ut med glede, tilfredshet eller det å være fornøyd.....





En liten hilsen til elevene jeg har i prosjekt Tankekraft der de skal rustes i livsmestring!



Barnebarnet mitt hadde tegna en pære til meg. Det varmer et Bestahjerte!


Pause i det sola går ned.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.