søndag 12. februar 2023

Mørke ringer



Barnebarna mine er i aksjon på morsdagen. Det blir mørke ringer å spise og mørkeringer rundt strikkelua!

Må gå litt ut av tankeboksen... 

For den første tanken som kommer må være ringer under øynene etter netter med lite søvn, eller det som faren min i sin tid påpekte når maskaraen sverta utover. Det er visstnok et vanlig problem for ved søk på mørke ringer dukker det opp over 16 sider på google som tar for seg mørke ringer under øynene.

Til slutt et bilde av Spot som "sikler" på mørke lakrisringer/stenger...

Fant et gammelt bildet fra 2018 også, lav på fjell:


Bak utfordringen står @underbaraclara på instagram, #fångafebruari


2 kommentarer:

  1. Hunder liker godt søtsaker, selv om veterinærer sier at de er dårlige for dem.
    Når det gjelder de mørke sirklene, tror jeg at de blir fremhevet med alderen.
    Hilsen fra Argentina, håper du har fikset oversetteren og at vi kan kommunisere.
    Jeg kommuniserer med oversetteren, jeg kan ikke norsk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så hyggelig at vi har kontakt, jeg skal sjekke oversetteren i løpet av helgen. Spot får ingen søtsaker, bare dem for hunder - og så elsker han epler og appelsiner!!!! Mine "mørke ringer" under øynene tror jeg at jeg har arvet etter faren min... flere i familien har dem!

      Slett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.