tirsdag 7. februar 2023

Misstak


Ja, det var disse misstakene da. Har jo ennå ikke lært meg hvor jeg finner arkivet eller lagra bilder på Instagram. Får nok google litt og få bildene som forsvant, fram igjen. Men der var dem ikke!

Ikke var dem her heller!
Men på nylig slettet, fant jeg dette fra Kristin Lavransdatter på Det Norske Teateret

Men å få innlegget inn på kontoen igjen, klarte jeg ikke!

Jeg hadde jo ikke slettet det, men arkivert det, skjønner meg ikke på denne logikken! Enden på visa er at jeg nå ikke får kommet meg inn på kontoen: 

Bjorgninalia er borte vekk...



Nå trenger jeg virkelig hjelp!
HAPPY ENDING, jeg kom på via face book .... phuuuu!
Trenger ikke hjelp denne gangen ;:OD)
og så fikk jeg et skikkelig innlegg på utfordringen MISSTAK!


Litt klokere nå, "tell til 10 for du gjør noe!!!"

4 kommentarer:

  1. Det er en god del vi ikke forstår.
    Jeg har problemer med FB nå, får ikke lagt inn et nytt innlegg. Men på min andre konto, Fargene forteller, kommer det opp flere ganger.
    Dessuten har jeg en kommentar på FB og en på Insta fra menn jeg ikke kjenner, og jeg får dem ikke bort. Må nok få litt hjelp.
    Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, ja, det er et problem dette at fremmede vil være venner. Det er egentlig veldig lett å slette dem, be om hjelp, men ikke la de gjøre det for deg, for det er enklere å huske hvordan det gjøres hvis du gjør det selv. Det er mye hacking for tida også. Det gjelder å være oppmerksom og ikke forhaste seg med å svare, trykke på en lenke osv.

      Slett
  2. Når du har problemer med bloggen, gå til Bloguer-forumet, der vil de hjelpe deg med å løse dem. Jeg drar dit når noe ikke fungerer slik jeg ønsker.
    Hvis du ikke vet hvordan du skal gå frem, spør meg så skal jeg forklare.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, tusen takk. Nå er heldigvis alt i orden!

      Slett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.