onsdag 8. februar 2023

Forsømt blogg


betyr ikke at alle aktiviteter er forsømte... på et vis, Blogger´s Sunday Walk f.eks.

Siden jeg har hund jeg lufter tre ganger om dagen, går jeg tur uansett om det ikke registreres her. 

I grunnen spiller det ingen rolle, for interessen for aktiviteten har vært dalende de siste årene. Spot og jeg har stort sett gått "alene" - BSW ble med andre ord ingen verdensomspennende suksess som jeg i min iver trodde det ville bli. På sitt beste var faktisk nærmere 40 bloggere med. Mange av disse har nå avvikla bloggingen, ikke bare vært litt sløv som meg.

Forrige søndag var den siste i januar som etter planen var en BSW dag. Da gikk jeg tur med en tidligere kollega og hunden til sønnen hennes. Vi var i terreng som kan minne det på bildet under, tatt av en annen tidligere kollega og datter av en venninne.

Sist søndag var "kom deg ut" dagen - den hadde jeg også glemt fant sted, men jeg tok faktisk et bilde... som jeg hadde glemt.... begynner å tvile litt på hukommelsen min! Bildet av målet tok jeg for å minne meg på at et nett bør anskaffes. Det skal henges opp under taket på vaskerommet på Lia. Her skal puter, sengetøy og andre tekstiler oppbevares når vi ikke er der, for å gjøre det mest mulig trøblete for mus å komme til og gnage hull i det. Om det vil hjelpe, vet jeg ikke, for mus er kreative og løsningsorienterte små dyr. De gnager seg gjennom plexiglass, glassfiber, plast, gummi og klatrer oppetter vegger- helt utrolig.

Til slutt vil jeg minne om datoene for BSW i resten av 2023 - kan jo hende at noen henger med... Se en beskrivelse av aktiviteten via en lenke under headingen på bloggen. Eller søk på Blogger´s Sunday Walk i Etiketter.

30. april
30.juli
29.oktober

Altså den siste søndagen i disse månedene. Noter dem ned! Det skal jeg....


2 kommentarer:

  1. Deilig å gå tur. Men denne vinteren har det vært håpløst glatt, så vanskelig selv med piggstøvler. Nå har det vært noen gode dager, og så ødela vinden i går alt! Glatt, søle og store dammer!
    I helgen skal vi være barnepike for hunden til en av barnebarna. Det blir hyggelig!
    Lenge siden du har vært på min blogg.
    Alt godt ønskes av Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, tror jeg var innom med en hilsen for ikke så veldig lenge siden, Tove, men må innrømme at jeg ikke er like aktiv som før. Derfor kjekt med noen utfordringer.

      Slett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.