lørdag 11. februar 2023

MODE



Noe fjongt motebilde ble det ikke....
Og hvorvidt dette er mote eller ikke, får noen andre avgjøre, men genser/kjolen er mitt seneste produkt i restegarnprosjektet. Jeg trives i lange gensere som kan brukes både med og uten bukser under, et anvendelig plagg. Genseren/kjolen er strikka fra halsen og ned med raglanermer. Økingen med hullmønster ble dekorativ. 


Deilig å slippe å montere strikketøyet. Nå holder jeg på med å strikke et sjal til, for det ble enda mer garn igjen.
I 2023 er et magenta som er motefarven, en farve jeg absolutt er tilhenger av - har flere plagg i skapet med den - i tillegg til lilla og turkis, og oransje.


1 kommentar:

  1. Vakker og deilig kjolegenser strikket i en nydelig farge! Høres ut som du er en fargerik dame :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.