torsdag 10. desember 2020

Julemattradisjoner fra mange land



Og nye tradisjoner kommer. For to år siden sydde jeg julevipler på snor. Tenkte at det må jeg jo ha før det går av moten. I år er det rosetter, store og små i mange mønstre. Alle må bare ha....
Hva blir det neste som er "in"?
Den gamle stjerna i glass henger oppe hele året, og duger godt nok i adventstida også. Så fin er den at sønnen ønsker seg maken, og det er god nok kredit! 

Dagene flyr avgårde så altfor fort og jeg henger ikke med på bloggen. Her har jeg et innlegg om julemattradisjoner som kom ut på forhåndsinnstilt dato med et par linjer om juletradisjoner uten å nevne mat, bare en lenke under her. Sånn er det i travel førjuletid. Tror alle forstår at slikt kan skje i på hektiske dager.

2 kommentarer:

  1. Veldig fin stjerne!
    Og jeg forstår deg veldig godt når det gjelder å legge ut blogginnlegg. Mye å gjøre, men samtidig har gnisten gått litt ut av meg slik det er nå.
    Nå trenger jeg litt blå himmel og sol!
    God søndag ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Så vakker stjerne. Jeg har en noe lignende.Koselig med lys i vinteren, selv om den er grønn her. Jeg har ikke laget en eneste rosett, enda, men i morgen skal jeg brette trær i papir med en niese og da kan det brått bli noen rosetter også. Ha en fin adventssøndag! :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.