mandag 5. august 2019

Egen snekker



Jeg er så heldig å ha en tidligere kollega som er møbelsnekker. Han er nå pensjonist og tar i mot oppdrag i snekkerboden sin. Han har gjort flere for meg den siste tida, møbler som skal fikses eller deler som skal produseres til Lia. Nå skal ha lage en "kasse" til gamle skuffer. Et par av skuffene har vært på en gammel kommode jeg arva av onkelen min for mange år sida. De kan ikke lenger brukes der, for både speil og hylle mangler. Derfor kom jeg på tanken om å få snekra tilsvarende skuffehylle som på bildene under, som jeg har lasta ned fra pinterest, og veldig mange har henta dem fra min konto igjen. Tydeligvis veldig populære.
Jeg har enda en, men større skuff, som skal integreres. Den fant jeg i kjelleren full av ting og tang da jeg rydda opp etter faren min. Den aner jeg ikke hvor kommer fra. Jeg har stor sans for gjenbruk og å skape nye ting ut av gamle!



3 kommentarer:

  1. Det er dejligt at have en sådan ven, som hjælper med snedkerarbejde. Det kunne jeg godt bruge :)

    Nu må vi se om jeg kan kommentere. Hilsen/Donald

    SvarSlett
  2. Så flott å ha en handyman du som driver med så mye. Slapper du av noen gang? Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Å slappe av ---- hva er det? Nei, alltid et eller annet å holde på med, kjeder meg lett ;:OD)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.