onsdag 6. februar 2019

En historie om en sofa


Søsteren min og pappa i den nye sofaen!

Den ble kjøpt av moren og faren min til mitt første hjem i Hammerveien 7, Grønnli haveby i 1951. 
Så ble Salongen med på flyttelasset i 1959 til Bjarne Aasgt.8. Den ble trukket om til min konfirmasjon i 1968.
Den hadde plass i finstua. 


Da huset ble leid ut i 2012, fikk den plass i stua nede hvor den var til 2015.


Etter det tok vi den hjem i egen stue - og her har den vært fram til i dag. Et ungt par vil ha den i sitt nye, gamle hus. Der tror jeg den vil passe flott inn i deres nye hjem.


2 kommentarer:

  1. Flott møblemang.
    Og, usliteleg stoff og stil.
    Kjekt at dei unge ser verdien i det.
    Ha ein fin torsdag.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Den er jo like fin! Så artig at de unge vil ha den! En gulfarge er jo Årets farge 2019 fra Nordsjö. Se blogg. Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.