lørdag 16. februar 2019

26. Livsmestring; tanker


Elevene mine har lagd tanketank, her en under dekorering! 

Tenk positive tanker som gjør dagen lysere.

I februar 2018 var det i Østfoldavisen noen fornuftige tips om hvordan gjøre hverdagen litt enklere og mer verdifull, og hvert tips skal få sitt eget innlegg på bloggen, betingelsesløst og uforbeholdent og med fravær av kritisk sans og dømmekraft, helt uten vurdering!
Se Østfoldavisen nr. 2 2018

Er det noe som er så gæ´ærn´t at det ikke er godt for noe?



Negative tanker er gode å ha eller å få dersom de fører fram til en positiv handling, er min mening!


29. januar var denne utfordringen å finne på kalenderen fra Unicef; Action for Happiness!

3 kommentarer:

  1. Jeg må tenke slike tanker nå, for jeg har influensa (håper ikke det er lungebetennelse)!!
    Du må sende gode tanker til meg! Derfor har det vært taust fra meg en stund. Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Sender deg mine beste tanker om god bedring, Tove ;:OD)

    SvarSlett
  3. Så lurt å tenke litt på det! Kloke ord. Ha en fin helg!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.