fredag 22. mars 2013

Bloggen Et hus en historie


Nå er jeg i ferd med å oppdatere Et hus en historie. Ikke alle bloggene mine er like dynamiske, men her lager jeg lenker til alle innleggene jeg har hatt om Huset med sjel på Vilt og vakkert. Det samler jeg på en side med små ikoner som fører den besøkende rett til originalinnlegget.
Bloggen er tenkt å være en samling fakta, litt minner og dokumentasjon på hva som er gjort i huset, hvem som har bodd der og planer videre framover. Det er mye å ta tak i i et gammelt hus. Rørene og  det elektriske anlegget bærer preg av tidens tann. Alt slitt må byttes ut. Det meste får bli som det er med små reparasjoner. Det er viktig for meg å ta vare på huset, beholde Jugendstilen og verne om kulturarven.




Det vil såedes ikke være innlegg om huset på Vilt og vakkert framover. Ingen regel uten unntak, men det meste vil publiseres på egen blogg. For tida bor det 10 personer i huset. I annen etasje en familie på fire i hovedleiligheten, et samboerpar som studerer på hybelen. I første etasje bor fire unge mennesker hvorav tre studerer. Noen er norske, andre ikke!
Alle bloggene mine har ikoner med lenker i margen til høyre. Velkommen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.