onsdag 9. mars 2022

Actiona for Happiness; 9.mars


Her var det en liten feil i den digitale koblinga. Denne hørte jo til januar, skitt au!!!


Vanligvis er jeg ute på tur minst tre ganger om dagen med hunden min Spot. I dag har jeg også planer om å be med meg en venninne - og i tillegg spørre om vi skal gå den lokale Fredsmarsjen i ettermiddag.
Det blir en del jobbing inne i dag også. Skap skal tømmes, alle eskene med julepynt mm skal på loftet, og instrumentene etter mannen min skal stues sammen under trappa. Jeg forbereder å ønske flyktninger fra Ukraina velkommen til å bo sammen med meg, for jeg har jo plass nok! Må bare omorganisere litt...


Vi traff to ekorn i skauen på morgenturen. Jeg har ikke sett ekorn her på mange år, så det var et hyggelig gjensyn. Den ene var veldig nysgjerrig....


Fra formiddagsturen langs Glomma rundt gamle FMV.


Fra ettermiddagens fredsmarsj. Rådhuset opplyst i Ukrainas farver!




2 kommentarer:

  1. Sannelig har du mye å rydde.
    Og veldig snilt av deg å ta imot flyktninger.
    Håper det blir en god opplevelse!
    Hilsen fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Å forberede huset ditt for å ta imot flyktninger viser oss hvor god person du er.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.