fredag 18. mars 2022

Action for Happiness; 18. mars


Slappe av klarte jeg et par dager sist uke. Denne uka har det vært et kjør hver dag igjen. I går var jeg hos øyelegen, spiste lunsj med tidligere kollegaer og henta treningsstrikk, og på vegitarbuffé med venner på ettermiddagen. Men vi droppa jazzklubb på kvelden. Det ble rett og slett for hektisk. Innimellom ble det fire turer med den firbeinte.... Ikke alle dager var LIKE opptatte ;:OD)
Har rett og slett glemt å følge opp Action for Happiness!
Formiddagen i dag er også travel med tre avtaler. Deretter får jeg ta oppfordringen på alvor og trappe ned. Været er fint, og jeg planlegger å få noen kasser opp på loftet før jeg slapper av med en tur i sola.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.