søndag 6. februar 2022

Action for Happiness, Februar 6



Har gått tur i dag sammen med en venninne jeg ikke har hatt kontakt med på fire år sånn røft regna. Vi tok beina fatt ved parkeringa til Borge varde og Vetatoppen sammen med hennes familie.Skikkelig trivelig å ta opp kontakten igjen. Håper det blir flere turer framover med dem.

Jeg vil også ha pølse! Han fikk!
Steinbrudd
Her har det en gang bodd folk!
Den gamle ferdselsveien mellom Sverige og Norge, kalt Oldtidsveien

Jeg har faktisk vært i kontakt med tre venner jeg ikke hadde hatt kontakt med på en stund.


3 kommentarer:

  1. ... det tenkte sikkert en gammel skolevenninne i går :-)) og ringte meg.
    Vi snakket lenge i telefonen. Det var så fint.
    Søndagshilsen til deg.

    SvarSlett
  2. Vilken fin tur ni kom ut på. Och så trelvigt att träffa en vän du inte sett på länge.

    SvarSlett
  3. Jeg skulle nok også vært flinkere til å ta kontakt.
    Fin tur dere hadde. Gode dager ønskes. Hilsen fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.