mandag 14. februar 2022

Action for Happiness, Februar 14


Det har jeg gjort med sønnnene og storesøster, og barnabarn i går...
En av sønnene har hjulpet meg å få bloggen opp og gå igjen etter at googlekontoen min ble misbrukt. "Noen" sendte meg en mail der de ga seg ut for å være fra Norton-security. Dette fimaet har skapt mye trøbbel for meg fordi bloggen min kommer opp på enkelte browsere med en advarsel om at bloggen min er et usikkert sted. Av den grunn har jeg mistet mange som ønsker å kommentere. Denne gangen viste det seg imidlertid å være en falsk mail. Jeg svarte at jeg ikke ville fortsette å være kunde av dem... og dermed var det gjort! 
Jeg fikk etter noen timer beskjed av google at kontoen min var brukt på en måte som brøt med deres retningslinjer og at de hadde deaktiverte den - men etter noen dager ... er den heldigvis tilbake, og i god form, håper jeg!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.