onsdag 29. desember 2021

Å like/å gilla

Det er mye mer jeg liker, men her er hva jeg først kom på "her og nå": 

Jeg liker at folk er løsningsorienterte

Jeg liker at folk ikke alltid tar seg sjøl så høytidelig

Jeg liker at folk er utforskende og nysgjerrige

Jeg liker at folk tar selvstendige valg

Jeg liker at folk gir hverandre flere sjanser og gir hverandre en klapp på skuldra

Jeg liker å se planter gro og trives

Jeg liker all slags musikk som får hårene til å reise seg på huden min

Jeg liker marsipan, sjokolade og is

Jeg liker å være sammen med folk jeg kan slappe av med

Jeg liker å skape, være kreativ og male på alle slags vis


Jeg liker å oppsøke nye steder

Jeg liker å se sammenhenger

Jeg liker å ta folk på ordet

Jeg liker å overraske og å være spontan

Jeg liker vanligvis å ta utfordringer 

som så mange av dere ... tenk fire år med utfordringer fra Susanne på bloggen https://gemsweeklyphotochallenge.blogspot.com/

Barnebarn og jeg på teaterforestilling...

Jeg hadde satt stor pris på å fortsette med å holde kontakten med dere som nå er blitt mine trofaste bloggvenner!

Ønsker dere alle et riktig godt og fredfullt nytt år!
Spesiell takk til Susanne

6 kommentarer:

  1. Visst finns det väldigt mycket att gilla!

    Jag önskar dig ett Gott Nytt År :-)

    SvarSlett
  2. Veldig mye av det du liker, liker også jeg.
    Noe jeg ikke liker er corona, så den håper jeg snart vil dra sin vei!
    Jeg ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År!
    Fargeglade hilsener fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  3. Önskar dig också ett Gott Nytt År. Det är mycket man kan gilla, och jag håller med dig om nästan alla punkter. Men inte marsipan, som jag inte gillar alls.
    Att du målade visste jag inte. Kul!

    SvarSlett
  4. Kul klätterställning och fin tavla. Jag gillar verkligen sista bilden :)

    SvarSlett
  5. Instämmer helt. Och visst är det fint att gilla olika saker. Mycket av det du har med på din lista är sådant som jag också gillar.
    Härliga bilder!
    Önskar dig allt gott inför 2022.

    SvarSlett
  6. Om du også savner Gemsweekly, så skal jeg prøve på en fortsettelse, Velkommen for å ta en titt. https://sognafaret.blogspot.com/2022/01/ukens-ord-hap.html

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.