mandag 1. juli 2019

Julis kalender




Mars, april, mai og juni har passert uten at jeg har hatt overskudd til å presentere månedenes kalendre, langt mindre gjøre oppgavene for hver dag. Men nå prøver jeg meg igjen, så får vi se hvor langt jeg makter å følge opp.
Dagens oppgave er å lage en liste over hva jeg ser fram til.
Det er ikke så veldig mange, men viktige saker.
Å bli farmor på nytt, for tredje gang, det skjer i juli!
Å få mer forutsigbare dager slik at det både går an å planlegge og ta ting på sparket.
Å koble av og gjøre slett ingenting, nei, det er forresten ikke så viktig. Jeg kobler av ved å gjøre ting.
Å ta båten ut på bøljan blå og fiske makrell.
Å være i godt lag med gode venner.
Å vite at folk rundt meg har det bra, og høre humla suse.

Og jeg prøver meg på en oversettelse av månedens motto: 
Det kommer ikke an på hvordan du har det, men hvordan du tar det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.