lørdag 29. juni 2019

Noen kaller det galskap,



men jeg sier som Churchill, ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid.... og jeg har gjort det før!
Av erfaring vet jeg at det nytter og samtidig er det unik mentalhygiene og sjelebot, smart slankekur, super treningsøkt,  livsmestring, fysioterapi, fysisk healing, sund erstatning for smertelindring (kneet har sagt i fra at det er der, noen uker nå), rekreasjon og en enorm tilfredsstillelse når rota endelig er løs. Stor belønning, klapp på brystet!
Det begynte med å finne en plass for gresskarene som er midlertidig plassert i drivhuset. Valget falt på rommet bak drivhuset, plassen som før har vært forbeholdt medisinurter, men etter at epletreet ble planta der, har det bare vokst brennesle, valurt og gress av ulike salg helt vilt der. Plassen var rett og slett en skamplett.
Nå skal det bli plantekasser og stier av bark, så gresskara kan vokse seg store og sterke - og hvile mykt.
Kanskje vi vinner vår lille gresskarkonkurranse i år, hvem vet!


Har tatt lørdagskvelden nå, arbeidet springer ikke fra meg...

1 kommentar:

  1. Jøsses....
    Dette merkast nok på kroppen vil eg tru.
    Men flink er du !!!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.