mandag 8. oktober 2018

Tashkent, her kommer jeg!




Første dag i Tashkent med marked, undergrunn og andre severdigheter.





Vi gjorde som disse damene, trakk i skyggen mens vi venta på resten av gruppa på i alt 16, 5 svenske og resten norske, ved inngangen til markedet.





For det ble lite med handling på meg, kun en tannkremtube. Jeg kjøpte farverike leggings før jeg dro hjemmefra, for jeg var blitt advart med at kveldene var kalde i Uzbekistan, men de ble liggende i kofferten ubrukte hele reisa. Det var vanskelig å få tak i strømpebukser uten fot her hjemme, men på trikotasjedelen av markedet hadde nesten annen hver bod et stort utvalg! Jeg burde ha venta med å gjøre leggingsinnkjøp. Hadde spart en del penger på det... men kjøpt er kjøpt!





1 kommentar:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.