tirsdag 30. oktober 2018

På mannekengoppvisning og galleri




Bak disse vakkert dekorerte veggene var det duka for visning av klær i tradisjonsrike mønstre senere på kvelden, og jeg tørrtrente gamle "kunster" fra jeg var 17 år og viste siste mote i Seventeenklubben for ukebladet Det Nye. Det ble første og siste gang på cat-walken for min del! Se nesten matchende farver på antrekket og mosaikken....




Dagen etter besøkte vi et moderne galleri med både nye og gamle klesplagg med trekk fra uzbeksisk folklore.



1 kommentar:

  1. Trodde først det var tepper som var hengt opp, men så er det vel mosaikk? Lekkert.
    Lekre var også de fleste klærne som ble vist. Jeg forelsket meg i den nederste jakken. Den ville jeg gjerne hatt.
    Du verden så mye du fikk oppleve på denne turen. Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.