mandag 16. april 2012

et lite ØYEBLIKK

Dette ble en kobling i steden for kommentar. Det må være et eller annet som gjør kommentarfeltet på bloggen til et lite ØYEBLIKK umulig å bruke!

Heisann!


Så fantastiske bilder da.... det bør jammen ikke være finvær for å få de rette motivene fanga av ei fotolinse!
Veldig hyggelig at du tok turen til tross for regn... og du trenger ikke vente helt til høsten på neste Blogger's Sunday Walk- en tur for hver årstid, så i juli arrangerer jeg Blogger's Sunday Walk; Summer.
Det ble bare noen få deltakere på denne, men vi vokser kanskje smått om sen!
Ha ei fin uke ;:OD)


Her er feilen:

3 kommentarer:

  1. Hei :) Nå har jeg lagt ut mitt innlegg til Blogger's Sunday Walk.

    http://granheim2.blogspot.com/2012/04/bloggers-sunday-walk-spring.html

    SvarSlett
  2. Så flott oppsummering du har laget av søndagens deltagelse! Blir så imponert av initiativriek mennesker. Og så skal jeg rette opp høsten med sommeren.
    Ha en flott uke videre:)

    SvarSlett
  3. initiativrike, skulle det stå da...går litt fort på tastene noen ganger:)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.