onsdag 9. november 2011

Ordløs onsdag; Vær så god å sitte!







5 kommentarer:

  1. Vilket söt pall. :-)
    Nästan så jag blir sugen att slå mig ner och spela lite på pianot...
    När första vårsolen värmer stentrappan är det många som slår sig ner och njuter. Jag längtar redan dit... låt vintern passera fort. ;-)
    Tack för din kommentar.

    SvarSlett
  2. Og spille litt!? Så koselig! -Margit-

    SvarSlett
  3. Vackert! Det var längesedan jag spelade på ett piano, undrar om jag minns något... :0)

    SvarSlett
  4. Och jag som inte kan spela :/
    Men sitta kan jag ;-)

    SvarSlett
  5. Hehehe, nä, jag avstår nog, jag är tondöv... Typ.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.